viernes, 22 de junio de 2012

enjoy & be happy!

la pequeña karumina
karumina

2 comentarios:

  1. Your blog button is gorgeous!!! I've grabbed it for my blog.
    In his happiness and cuteness the button is influenced by the japanese kawaii culture, but also by minimalist posters. The colors are intense and the combination is wonderful.
    The white background of your blog is just perfect for your graphics!!!
    I would recommend you to put "kawaii", "minimalist art", "minimalist posters" and "stylized art" in the labels (or etiquetas) of the single posts and your blog description on google for the search machines. What do you thing?
    Hugs
    Sandra ❤❤❤

    ResponderEliminar
  2. Sandra... muchisimas gracias, te estoy muy agradecida por ayudarme y por tus consejos. Japón siempre me ha fascinado, esta faceta "kawaii infantil minimal" la estoy creando con todo mi amor... sin dejar de dibujar en mis cuadernos!
    Leí en tu blog... tus comienzos y cómo lo retomaste de nuevo, me alegra mucho verte asi de feliz!!! en la vida lo mejor que podemos hacer es disfrutar creando si es eso lo que más felices nos hace. Tienes un estilo muy personal, el estilo "MeinLilaPark" y eso es muy bueno!!!
    Muchos besos
    karumina

    ResponderEliminar